دانلودبازی اندروید و ps

سلام

بازی پرندگان خشمگین جنگ ستاره ها


دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان - مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Star Wars Android

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین (انگری بردز) ، این بار فصل جدیدی از این بازی را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد برای شما آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

 

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. با این تفاوت که داستان در فضا اتفاق میفتند. پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده اند و آماده اند تا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.





 

 

اگر شما هم موبایل اندرویدی دارید و از علاقمندان و دنبال کنندگان مجموعه بازی های انگری بردزهستید، این نسخه را از دست ندهید. اگر هم تا به حال شانس انجام این بازی را نداشته اید پیشنهاد میکنیم حداقل یک بار آن را تجربه کنید. ولی مسئولیتی در قبال اعتیاد شما به این بازی جذاب قبول نمیکنیم!

 

 

شما میتوانید بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

پلتفرم: اندروید (Android 2.2 or later)

 

دانلود با حجم 46 مگابایت


منبع:سرزمین دانلود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
سینا بابازاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی